mandag 12. november 2012

Er høsten her igjen?

Det gjør i så fall ikke meg noe så lenge jeg klarer å lure meg med meg Nora til å ta litt bilder..

Jeg forsikra henne nemlig om at jeg kun tok bilder av bladene hun samlet og det fine gresset..
At julenissen satt inni kamera og trengte et smil ble også nevnt..
En liten hvit løgn er vel lov når man kan fange øyeblikk med den beste jenta 

For de fotointeresserte:
Bildene er tatt i motlys med et 50mm f/1,4 på et canon 5d mark III.
Brukte stor blender og justerte mye for sola for å få motlyseffekten, derav litt "blurry" bilder.














5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder av nydelige jenta! Herlig lys du fanget :-)

Merete sa...

Tusen takk Merete! :-)

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Nydelig lys og bilder!

Har du noen tips til utendørsfotografering? Jeg har Canon 5D mark II og 50 mm 1,4 + sigma 24-70 mm 2,8. Liker egentlig den siste linsa best siden det gir meg litt større muligheter enn 50mm. Men utendørs synes jeg det ofte er vanskelig å stille inn riktig lys og få fanget fargene osv.

Charlotte - FO² sa...

Nydelig lita jente, kjempe herlige bilder av henne. Er så lurt å bruke de vi har til modeller. Fine klær hun har på seg også ;)

ha en super uke.

klem

Charlotte - FO² sa...

Riktig god jul til deg og dine :)