søndag 19. juni 2011

Mer av nyfødte Vilje

Her kommer en liten sniktitt fra dagens fritidssyssel. :-)
Siden Vilje er nabo´n min og dermed lett tilgjengelig for meg, 
testa jeg i dag ut noe jeg ikke har prøvd før. Det er det som er gøy da!
Innimellom regnbygene, dukka til og med sola opp, vinden løya på baksiden av huset og vi dro ut alt vi trengte av rekvisitter. Vilje bor på en naturtomt så tanken var å gjøre bildene litt i den stilen.
Benken hun ligger på er laget av mamman hennes bare noen dager før hun ble født,
skjørtet har jeg kjøpt på E-bay og vugga er Nora sin. Man tar jo det man har!

Mens Vilje skulle finne den dype søvnen, rigga jeg meg til og mon tro hva naboene trodde da jeg stod i en gardintrapp og tok bilder av en dukke som lå på benken i bare bleia...hehe
Vinkler, lys, lukkertid og blenderåpning måtte jo testes må vite...


Det var som alltid veldig gøy uansett!! :-)




Ingen kommentarer: