torsdag 9. juni 2011

Prinsesse Vilje ∣ 4 dager gammel ∣ ♥

Jeg er så heldig å få ha denne nydelige jenta som nabo og i nærmeste omgangskrets. 
Jeg har gleda meg lenge til hun skulle bli født 
og jeg nok en gang skulle få prøve meg på en heeeelt nyfødt baby.

Bare 4 dager gammel er lille Vilje på disse bildene, som ble tatt på spisestuebordet i hennes nye hjem. Der var det nemlig best lys! Store vindusflater og uten sol er nemlig helt perfekt for å ta bilder uten blitz, altså med naturlig lys.

Her har jeg brukt både mitt EF 24mm f/1,4 og EF 50mm f/1,4 (på mitt canon 7D).
Alle bildene er tatt med blender 1,4 som jeg liker aller best for å få bildene litt spenstige.
Denne gangen har jeg testa ut litt forskjellig og ny kunnskap innen redigering. Jeg har nemlig fått litt sansen for å lage bildene litt gammeldagse. Håper de faller i smak!

Det kommer nok mer bilder av Vilje for vi fikk ikke gjort alt vi (les: jeg...) hadde tenkt. 
Men foreldrene er så greie og avslappa så de lar meg bare holde på og det digger jeg, tusen takk!!! :-)








1 kommentar:

Zenit Yogasenter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.